Showing posts with label Suamiku encik sotong. Show all posts
Showing posts with label Suamiku encik sotong. Show all posts

22 October 2014

Suamiku Encik Sotong!!

Assalamualaikum






Suamiku encik sotong??
Biar betul..sotong ke apa ke dia dah jadi suami terima jelakan..
suka tak suka dia dah jadi suami..sotong katak ke sotong kurita ke haha..


Hah apa kes pulak ni pasal suami sotong kurita pulak ni.eh suamiku encik sotong..

Cerita ini tiada kena mengena tentang hidup zh ye..haha





Sapa yang pernah baca novel cerita ni??
Cerita ini akan di tayangkan nanti.

Drama adaptasi novel 'Suamiku Encik sotong' akan ditayangkan di Astro Ria bermula 27 Oktober 2014 ini.

Macam best je dengar tajuk tu..Bunyinya pun macam lawak pun ye hehe..
apa lagi moh ler kita pakat tengok nanti ye..

Pasti anda semua sudah tidak sabar untuk menonton drama ini lebih-lebih lagi Shaznaaz Ahmad akan memegang watak sebagai lelaki lembut.
Macam mana la rupanya ye haha..muka nampak macam gangster tetiba jadi lelaki lembut pulak tu..



Drama : Suamiku Encik Sotong
Di siarkan : Astro Ria & Maya HD
Mula Tayangan : 27 Oktober 2014
Masa : Setiap Isnin, 10 mlm
20 Episod



Barisan pelakonnya :

Sharnaaz Ahmad, Amyra Rosli, Amar Baharin, Hanis Zalikha, Roy Azman, Erry Putra, Laila Nasir, Syatilla Melvin





P/s : Best kan kalau dapat baca novel tu..tapi aku tak dapat nak tumpukan sepenuhnya..kalau tidak tak jadi lah kerja nanti hehe..


Terima kasih sudi baca :)
Sekian..





Terima Kasih Daun Keladi,Sayang Korang{。^◕‿◕^。}