21 September 2014

Hari 21 : Tempat Yang Anda Ingin Pergi Dan Tak Pernah Pergi

Assalamualaikum






Salam 1 blogger..



Tempat yang aku ingin pergi??urmmmm kemana ye??jenuh duk mikir ni tempat mana yang teringin nak pergi dan tak pernah pergi lagi??

Dalam malaysia ni banyak jugak tempat yang belum pernah aku pergi..tempat yang aku teringin sangat nak pergi ialah tempat peranginan dan tepi laut tak pun tengah-tengah laut..yang nak sangat aku pergi tu adalah pulau perhentian dan pulau tioman..

bila ada kat mersing time pulak tak mengizinkan..sebab pergi time tu musim hujan dan ribut huhu..tak dapat la nak pergi..okay.!!
yang pulau perhentian pulak lalu je kat terengganu..tapi tak pernah lagi sampai..tu pun sekali lalu je..

hok tu pun sama jugak musim hujan dan ribut..musim bah katakan haha..itu baru 2 tempat yang teringin dan tak pernah pergi lagi..

hanya di malaysia je.
dalam malaysia ni pun belum habis nak pergi..haha..
cuma tak masyukkk je hehe..



Oke la itu je kot untuk task hari ni ..
sekian..
wassalam..



Terima kasih sudi singgah & baca..


#EntriKelabB‪loggerBenAshaari ‪
‪#‎KelabBloggerBenAshaari‬
#‎Cabaran30Hari

Terima Kasih Daun Keladi,Sayang Korang{。^◕‿◕^。}

No comments :

Post a Comment

Terima kasih :)