19 September 2014

Hari 19 : 1 Resepi Kegemaran Zana

Assalamualaikum






Resepi kegemaran zana yang paling zana suka adalah masakan sendiri,
masakan paprik menjadi pilihan zana..
Kalau makan kat luar biasanya nasi goreng ikan masin sudah semestinya..

Kadang-kadang nasi goreng paprik, tomyam yam yam...zana suka sebab rasanya ada sikit masam-manis gitu..
Zana ni jenis suka makan yang masam-masam..lebih-lebih lagi masakkan thailand urmmmmmm mables :)

Kalau nak cerita pasal makanan kegemaran ni memang banyak la..
tapi nasib baik ben ashaari minta 1 je hehe..
kalau tak penuh la dalam page ni nak senaraikan 1 persatu nanti haha..

Aihhh duk cerita pasal makanan kegemaran je perut dah mula berbunyi da, rasa lapar la pulok..


Okelah lah nak cau dulu..jom makan lapar hehe... Y^_^Y






Terima kasih sudi singgah & baca..


Jom try resepi zana kat SINI




#EntriKelabB‪loggerBenAshaari
‪#‎KelabBloggerBenAshaari‬
‪#‎Cabaran30Hari

Terima Kasih Daun Keladi,Sayang Korang{。^◕‿◕^。}

1 comment :

  1. Nasi goreng paprik sedapnyer..menu pilihan juga

    ReplyDelete

Terima kasih :)