28 May 2014

Nuffnang Lagi!!

Assalamualaikum




Selamat malam silent readers..
Walaupun dah lama hari ni baru aku rajin nak update pasal nuffnang ni..kalau tak sebelum ni aku malas,aku merajuk dengan nuffnang.korang nak tahu sebab apa?sbb nuffnang kedekut haha..(Opss sorry terlepas sudah haha) 1bln tak dapat huhu..


Tapi aku masih setia lagi dengan nuffnang..^^ (muka tak tahu malu hihi)



Alhamdulillah syukur..sikit pun tak apa janji ada kan..Sikit-sikit lama jadi bukit.
Nak kumpul dulu baru boleh cash out..
boleh la shopping untuk raya nanti hehe..(puasa belum lagi dah berangan dulu dah)
Inilah hasilnya selama aku blogging.Walaupun tak hot gitu,tapi boleh la kan kan..





Terima kasih kerana sudi baca..

 Selamat malam semua :)

Oke bai..


Terima Kasih Daun Keladi,Sayang Korang{。^◕‿◕^。}

4 comments :

  1. Fifi pun same, sikit jeeeeeeeeeeee :D

    ReplyDelete
  2. Skg mcm slow je nuffnang nak bg..churp2 lagi la mcm ssh je nk share skg ni..leceh..!

    ReplyDelete
  3. @Detective Fiqaok la kan dari xde langsung kan kan hehe..

    ReplyDelete

Terima kasih :)