1 March 2014

Nasib Baik Tak Kena Sepak.

Assalamualaikum




Alhamdulillah Nuffnang kembali lagi.
Sekian lama menyepi tanpa khabar berita.
1 iklan pun tak muncul-muncul..



Tapi..
Akhirnya duitnya dah berganjak la sikit..
Walaupun tak banyak tapi  boleh la kan dari tak ada langsung ^_^
Barulah bersemangat sikit nak update blog hehe..

Nasib baik aku tak ceraikan kau nuffnang haha :)


Terima kasih pada yang sudi baca blog ni dan yang follow blog pasang surut ni :D
Maaflah ye ayat macam skema je macam poyo je haha..







Terima Kasih Daun Keladi,Sayang Korang{。^◕‿◕^。}

10 comments :

  1. lama tak muncul nuffnang ni...akhirnya ade gak

    ReplyDelete
  2. sabar zana. nuffnang saje nak buat gempak jap. hihih

    ReplyDelete
  3. heee untunglah kak zana :p
    hehehhe

    ReplyDelete
  4. @Nadia Joharitulah lama sgt2..smp dah naik bosan rasanya..hehe..tp nasib baik hihi :D

    ReplyDelete
  5. Tahniahlah sekurang2nya ada income juga.

    ReplyDelete
  6. tumpang tanya zana..
    zana pasang iklan h12 status glitterati nuffnang hilang tak?

    ReplyDelete
  7. @azman Arsadtak hilang pun masih lg status glitterati :)

    ReplyDelete

Terima kasih :)