19 February 2014

Wordless Wednesday #17

Assalamualaikum




Mana pergi iklan Nuffnang??
Rasanya dah lama tak nampak iklan baru yang menari-nari dari nuffnang.
Yang ada hanya iklan burung biru sahaja.
Adakah blog aku je yang jadi macam ni?


Rasanya dah 1 bulan dah kot..macam bosan je huhu..





Terima Kasih Daun Keladi,Sayang Korang{。^◕‿◕^。}

10 comments :

  1. mmg pun ! last CPUV anis dpt sbulan yg lepas tp earning xnaik .. wuuu sakit hati

    ReplyDelete
  2. dia main sorok sorok kot dengan awak . hehe

    ReplyDelete
  3. skrng ni tgh ada iklan popular,nivea dan ikea..huhu..dah klik iklan dekat blog ni :)

    ReplyDelete
  4. @shahida rahimtp napa sy x pernah nmpk iklan tu huhu..

    ReplyDelete
  5. @Nur Atirahaha main sorok2 tu yang xnk tu..boring lak nnt hehe

    ReplyDelete
  6. @Anis Zahidihaha tahu xpe..dah 1bln dah asik duk mcm tu je..

    ReplyDelete
  7. selalunya lewat lewat malam je baru nampak iklan lain

    ReplyDelete
  8. ada tu kluar iklan burgerMcDonald ^^
    http://ssurianahyana.blogspot.com/2014/02/apa-ada-dalam-blog-ini.html

    ReplyDelete
  9. @SSurianah Yanatulah baru je nk nmpk iklan lain..huhu..nasib baik ada.klu x mmg nk kena ceraikan je nnt hehe :D

    ReplyDelete

Terima kasih :)