25 July 2013

Dugaan!!


Assalamualaikum



Selamat berpuasa semua...
Walaupun sudah 16hari kita berpuasa..petang ini zana berkesempatan untuk mengucapkan selamat berpuasa kepada semua umat Islam di seluruh dunia..

Dah lama blog ni tak berupdate...
Korang semua pose tak hari ni.
haaa ada yang x pose ye...( biasanya gegurl je) hehe..
jangan ponteng2 ye...klu yg xblh pose tu faham2 la ye hihi...

Apa menu juadah berbuka korang hari ni ye?
kalau zana,hari ni xlarat nak masak.rasanya masak kat bazar jela ptg ni hehe...


Rasanya puasa tahun ni x semeriah 2 tahun lepas..
Apatah lagi raya..sedih sangat huhu :'(

Perginya abg iparku untuk selamanya pada hari ke 7 kita berpuasa..
Semoga rohnya di tempat-tempatkan orang-orang yang beriman dan soleh..


Al-fatihah untuk arwah abg iparku..




Terima Kasih Daun Keladi,Sayang Korang{。^◕‿◕^。}

No comments :

Post a Comment

Terima kasih :)