18 September 2012

Jalan-jalan Cari Makan Steamboat!!

Assalamualaikum 





Selamat malam warga blogger.. Buka je blog urmmm sepi je blog ni..mcm xde penghuni lak ​​​ƗƗɐƗƗɐ ...
Makan masa jugak la nk menyapu sawang kat blog ni.



Lagi satu zana skg da kehabisan idea nk berblog..rasa mcm blurrrr je.. Duk fikir apa benda la nak di letakkan dlm blog yg xde penghuni ni,sepi je ​​​ƗƗɐƗƗɐ... 


Fikir punya fikir smp berjam-jam...sekali bedebuk jatuh lak idea tu kat atas riba HªªHªª...
Apa lagi cepat2 la zana buka lappy...takut nnt idea tu terus ilang ngn tuannya skali lak nnt zzzZZ...


Zana merepek-repek kat sini jgn korang lari plak..Oppss sebenarnya cerita ni da lari tajuk ni ​​​нεнε​​​нεнε..berbalik pada tajuk sebenar "jalan-jalan cari makan steamboat" tu.zana nk kasi tahu korang yg suka mkn steamboat meh sini kita layan je gambar2 kat bwh ni ye... Di mulakan dengan Bismillah dulu ye.. 




بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Pintu masuk


Suasana di dalam kedainya



 Sesi masak memasak serah je pada yang pakar ​​​ƗƗɐƗƗɐ..





Masak jangan tak masak..x sabar ni nak makan ​​​ƗƗɐƗƗɐ..


Yes Masterchef.




Amboi sukanya dierrr... 


Nyumm nyuummm...




ęhëm..ęhëm perut da mula menyanyi lalala..



berbincang lepas ni nak masak apa lagi.



Apo lagi kita serangggg...



Amboi xpandang kiri kanan da tu..
Nyumm nyumm nak sikit нεнε​​​..



Hampir selesai








Selesai..!!
sudah kenyang apa lagi..




$___$  ╋╋ム ╋╋ム ╋╋ム




Terbaik la steamboat kat sini..harganya pun berpatutan,makan sampai tak larat nak berjalan.
Dimana?? dekat kuang sg buloh kepong..Kalau nak tahu gugel je.. :)




Terima kasih sudi singgah dan baca..


Terima Kasih Daun Keladi,Sayang Korang{。^◕‿◕^。}

10 comments :

  1. @Mira Adzlia mmg sedap..klu blh xnk balik hehe.. :)

    ReplyDelete
  2. baru nak tanya kat mana dah nampak gbrnya siap dgn GPSnya.

    ReplyDelete
  3. @thomas senang sikit org nk cari hehe..

    ReplyDelete
  4. wah sedapnyer makan steambot ye...
    yaya jrang makan..penh makn sekali je..tu pon org blnje..heeee

    ReplyDelete
  5. @Cik Yaya sedap sgt..smp xmampu nk isi lagi la.hehe..jom jom kita g mkn2 sama2 ye hehe :D

    ReplyDelete
  6. haa, saya pon suka steamboat.. sellau pergi makn dekat island bbq steamboat..ni kat mana ye?

    ReplyDelete
  7. @QasehnyaRaniayang ni dekat kuang sg buloh..mkn smp kenyang :)

    ReplyDelete

Terima kasih :)